Hyvinvointia äideille la 2.12.

Lauantaina 2.12. klo 11 alkaen 'Hyvinvointia äideille' -tapahtuma Fysio-Eskolassa ja KunnonKaupassa. Luvassa tietoa ja tekemistä raskaana oleville ja synnyttäneille pikkujouluhengessä!

Päivän ohjelma:

klo 11 ÄitiKeho-tunti (Studio-Sali, Valtakatu 38, 5 krs.)

Äitiysfysioterapeutti Nora Cedergren ohjaa raskaana oleville ja synnyttäneille suunnatun PhysioPilatestunnin, jossa vahvistetaan keskivartalon tukilihaksia, harjoitetaan lantonpohjan lihaksia sekä tehdään liikkuvuus- ja rentoutusharjoitteita. Tunnille ennakkoilmoittautumiset!

Voit ilmoittautua toimistoomme puh 0207 437 290 tai sähköpostitse toimisto@fysio-eskola.fi

Vapaaehtoiset osallistumismaksut ohjataan lyhentämättöminä hyväntekeväisyyteen. Vuoden 2017 yhteistyökumppani on Hope - Yhdessä & Yhteisesti ry. Suomi 100-juhlavuoden hengessä keräämme lahjoituksia vähävaraisille lapsiperheille Suomessa. Lisätietoa: http://www.terveysverkko.fi/pilatespaiva/

klo 12

Tunnin jälkeen tietoisku liikunnasta raskausaikana ja synnytyksen jälkeen,

lantionpohjan lihaksista, vatsalihasten erkaumasta sekä arven hoidosta.

klo 12.30 - 14.00 Ravitsemus ja ihonhoito (KunnonKauppa, katutaso)

FLT-ravintovalmentaja® Saara Aalinniemi kertomassa äitiysajan ravitsemuksesta sekä ravintolisistä

Kosmetologi Sofia Havela esittelee EkoPharman luonnonkosmetiikkatuotteita ja hoitoja

Esillä myös äitien hyvinvointia tukevat tuotteet: tukisukat, selkätuet, Tempur-tyynyt, jumppatarvikkeet, maistiaisia ja paljon muuta!

TERVETULOA!