Asiantunteva naprapaatti Lappeen­rannassa

Kipua selässä tai niskassa? Vai iskikö iskias?

Fysio-Eskolassa palvelee ammattitaitoinen naprapaatti Antti Ronkainen. Naprapaatin vastaanotto on avoinna joka keskiviikko ja sijaitsee Fysio-Eskolan tiloissa Lappeenrannan keskustassa.

Apua kipuun ja huimaukseen

Naprapaatin avulla pääset kiputilojesi niskan päälle! Naprapatia tarjoaa avun tyypillisesti erilaisiin puutumisiin, huimaukseen, käsien tai polvien kiputiloihin. Manipulaation ja muun manuaalisen hoidon käyttö tarjoaa hyvät edellytykset loistavien hoitotulosten saavuttamiseen.

Naprapatiassa korostuvat taito tutkia ja hoitaa erilaisia toiminnallisia häiriöitä. Fysio-Eskolan työntekijät panostavat jatkuvaan kouluttautumiseen, jotta voimme tarjota asiakkaillemme aina alamme tuoreimmat tiedot ja taidot.

Varaa aika vastaanotolle joko puhelimitse tai nettiajanvarauksen kautta. Ota yhteyttä!

Nettiajanvaraukseen