Lantion­pohjan fysioterapia Lappeen­rannassa

Apua lantion­pohjan lihaksiston toiminta­häiriöihin sekä naisille että miehille

Fysio-Eskolan palveluihin kuuluu myös lantionpohjan fysioterapia. Tarjoamme yksilöllistä ja asiantuntevaa palvelua Lappeenrannassa. Kun sinulla on lantionpohjan toimintahäiriöihin liittyviä oireita, varaa aika lantionpohjan fysioterapiaan puhelimitse numerosta 020 743 7290.

Nettiajanvaraukseen

Lantion­pohjan lihakset käyttöön

Lantionpohjan lihasten tutkimus tehdään EMG/biopalautelaitteella, jossa selviää lantionpohjan lihasten toiminta ja kunto erilaisissa liikkeissä ja asennoissa. Tutkimuksen avulla opit käyttämään lantionpohjan lihaksiasi oikein, eli jännittämään ja rentouttamaan lihaksia halutulla tavalla. Lantionpohjan fysioterapiassa sinua palvelevat Irmeli Petro ja Nora Cedergren.

Varaa aika lantion­pohjan fysio­terapiaan, jos sinulla on

• virtsan- ja/tai ulosteenpidätysongelmia tai ummetusta
  • yliaktiivinen rakko
  • laskeuma
  • kiputiloja (esim. yhdyntäkivut tai eturauhastulehdusten jälkikivut)
  • lantion, selän tai vatsan alueen kipuja
  • peräsuolen esiinluiskahdus
  • epäilet suorien vatsalihasten erkaumaa
  • kuntoutus ennen leikkausta ja sen jälkeen  (esim. kohdun poisto, eturauhasen oper.)
  • haluat selvittää lantionpohjasi kunnon sekä saada ohjausta ja neuvontaa

Pitävä Lantionpohja -ryhmä:

Koko kehon harjoittelua pienryhmässä keskittyen lantionpohjan lihaksiin ja keskivartaloon.

Viiden kerran kurssi sinulle joka haluat

• löytää lantionpohjan lihakset ja oppia vahvistamaan niitä
  • parantaa pidätyskykyä
  • ehkäistä tai hoitaa lantionpohjan elinten laskeumia
  • palautua gynekologisesta tai urologisesta leikkauksesta tai valmistautua operaatioon
  • lisätä seksuaalista nautintoa
  • sopii kaikenikäisille naisille

kesto 5 viikkoa (5x) 85€. Seuraava kurssi alkaa torstaina 4.4.2024.
Ole-Sali, Raatimiehenkatu 18.
Ohjaajana fysioterapeutti Irmeli Petro, joka on erikoistunut lantionpohjan fysioterapiaan ja äitiysfysioterapiaan.

Tervetuloa mukaan! Ilmoittautumiset puh. 020 743 7290 tai sähköpostilla irmeli.petro@fysio-eskola.fi

Lue lisää lantionpohjan fysioterapiasta blogikirjoituksestamme!

Ota yhteyttä ja kysy lisää!