Ryhmäliikunta Lappeenrannassa

Ryhmä­liikuntaa fysioterapeutin ohjaamana

Fysio-Eskola järjestää aktivoivan fysioterapian ryhmiä, jotka keskittyvät ennaltaehkäisevään ja hoitavaan ryhmäharjoitteluun Lappeenrannassa. Liikuntaryhmissämme tavoitteena on niska-hartia- ja selkävaivojen hoitaminen mielekkään liikunnan avulla. Ryhmävalikoimassamme ovat mm. PhysioPilates, kehonhuolto, SpiraaliStabilaatio, toiminnallinen harjoittelu sekä OleTreeni, jossa harjoitellaan kuntosalilaitteilla. Senioreille tarjolla omat ryhmät.  Ryhmissä on vielä tilaa, joten ota yhteyttä ja varaa paikkasi!

Huom. ryhmäliikuntasaleissamme on ilmaa ja pintoja puhdistavat ilmanpuhdistimet turvallisen harjoittelun mahdollistamiseksi!

Terve selkä säännöllisellä liikunnalla

Ryhmäliikunta on mukavaa ja turvallista fysioterapeutin ohjaamana. Neuvomme selkeät liikkeet, joilla edistät kehosi hyvinvointia ja harjoitat lihaksia ja liikemalleja. Selkärangan liikkuvuuden ja lihasten notkeuden ylläpito ovat perusta vahvalle ja toimintakykyiselle keholle.

Monet ryhmäläisemme ovat huomanneet hartioiden ja selän pysyvän kunnossa säännöllisen ja järkevän liikunnan avulla. Pienryhmissä tunnet liikunnan ilon ja löydät hyvän olon. Aktivoivan fysioterapian ryhmät sopivat erinomaisesti myös raskaana oleville ja vastasynnyttäneille naisille.

Aktivoivan fysioterapian ryhmien syyskausi 2024 alkaa ti keskiviikkona 7.8.!

Aktivoivan fysioterapian ryhmät ovat pienryhmiä, missä toteutuu fysioterapeuttinen ohjaus. Varmista oma paikkasi toimistosta toimisto@fysio-eskola.fi tai p. 020 7437 290.

Maksuvälineenä ryhmiimme käy liikunta- ja hyvinvointiedut.

Syksy 2024 Hinnat (ke 7.8. - la 21.12.2024)

• Maanantai 19 krt 324,5 €, päiväryhmä 246 €
  • Tiistai 19 krt 324,5 €, päiväryhmä 246 €
  • Keskiviikko 20 krt 341,5 €, päiväryhmä 259 €
  • Torstai 20 krt 341,5 €, päiväryhmä 259 €
  • Perjantai 19 krt 324,5 €, päiväryhmä 246 € (ei 6.12.)
  • Lauantai 19 krt, 324,5 € (ei 2.11.)

Ryhmäaikataulu PDF. muodossa

Tästä voit lukea syksyn 2024 ryhmäkirjeen.

Fysio­terapian ryhmien maksut

Ryhmissä on yleisenä maksukäytäntönä kausimaksu. Sitoutuessasi valitsemaasi ryhmään yhdeksi kaudeksi (syksy tai kevät) sinulla on oikeus korvata mahdolliset poissaolot toisissa ryhmissä. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Aktivoivan fysioterapian ryhmämaksuihin voit käyttää myös seuraavia liikuntaetuja: Smartum, EPassi, Tyky-online ja Edenred.

Aktivoivan fysio­terapian ryhmät