Ryhmäliikunta Lappeenrannassa

Ryhmä­liikuntaa fysioterapeutin ohjaamana

Fysio-Eskola järjestää aktivoivan fysioterapian ryhmiä, jotka keskittyvät ennaltaehkäisevään ja hoitavaan ryhmäharjoitteluun Lappeenrannassa. Liikuntaryhmissämme tavoitteena on niska-hartia- ja selkävaivojen hoitaminen mielekkään liikunnan avulla. Ryhmävalikoimassamme ovat mm. PhysioPilates, kehonhuolto, SpiraaliStabilaatio, toiminnallinen harjoittelu sekä OleTreeni, jossa harjoitellaan kuntosalilaitteilla. Senioreille tarjolla omat ryhmät.  Ryhmissä on vielä tilaa, joten ota yhteyttä ja varaa paikkasi!

Huom. ryhmäliikuntasaleissamme on ilmaa ja pintoja puhdistavat ilmanpuhdistimet turvallisen harjoittelun mahdollistamiseksi!

Terve selkä säännöllisellä liikunnalla

Ryhmäliikunta on mukavaa ja turvallista fysioterapeutin ohjaamana. Neuvomme selkeät liikkeet, joilla edistät kehosi hyvinvointia ja harjoitat lihaksia ja liikemalleja. Selkärangan liikkuvuuden ja lihasten notkeuden ylläpito ovat perusta vahvalle ja toimintakykyiselle keholle.

Monet ryhmäläisemme ovat huomanneet hartioiden ja selän pysyvän kunnossa säännöllisen ja järkevän liikunnan avulla. Pienryhmissä tunnet liikunnan ilon ja löydät hyvän olon. Aktivoivan fysioterapian ryhmät sopivat erinomaisesti myös raskaana oleville ja vastasynnyttäneille naisille.

Aktivoivan fysioterapian kevään 2024 ryhmäkausi alkaa ti 2.1.

Ilmoittautumiset / lisätiedot puh. 020 743 7290
tai sähköpostilla toimisto@fysio-eskola.fi

Ryhmissämme voit maksaa myös liikunta- ja hyvinvointieduilla: Epassi, Edenred ja Smartum.

Ryhmäaikataulu PDF. muodossa

Tästä voit lukea syksyn 2023 ryhmäkirjeen.

Fysio­terapian ryhmien maksut

Ryhmissä on yleisenä maksukäytäntönä kausimaksu. Sitoutuessasi valitsemaasi ryhmään yhdeksi kaudeksi (syksy tai kevät) sinulla on oikeus korvata mahdolliset poissaolot toisissa ryhmissä. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Aktivoivan fysioterapian ryhmämaksuihin voit käyttää myös seuraavia liikuntaetuja: Smartum, EPassi, Tyky-online ja Edenred.

Kevät 2024 Hinnat (ti 2.1. - la 8.6.2024)

• Maanantai 21 krt 346,5 €, päiväryhmä 262,5 €

• Tiistai 22 krt 363 €, päiväryhmä 23 krt 287,5 €

• Keskiviikko 22 krt 363 €, päiväryhmä 275 €

• Torstai 21 krt 346,5 €, päiväryhmä 22 krt 275 €

• Perjantai 20 krt 330 €, päiväryhmä 250 €

• Lauantai 21 krt, 346,5 €

Iltaryhmiä ei pidetä kiirastorstaina, eikä vapun aattona.

Liikuntaedut käyvät maksutapana kaikkiin ryhmiin, myös teemakursseihin.

Kertakäynnin hinta 20€. Ryhmäetu: toinen vakituinen ryhmä -50%, perhe-etu -10%.

Laskutus: 1 erä tammi-helmikuussa, 1.erä tammikuu ja 2.erä maaliskuu. Mahdollisuus myös kk-erissä (eriin + 4€ toimistomaksu)

Aktivoivan fysio­terapian ryhmät