Korona-ajan tiedote asiakkaillemme

Hyvät asiakkaamme Tiedote 2.12.2020

Korona tuo varjoa edelleen vahvasti meidän kaikkien elämäämme. Tässä tiedote Fysio-Eskolan toimintamallista. – Tervetuloa turvallisesti !
Tiedetään, että eniten virustartuntoja tulee pisaratartuntana, eli sairastuneen eritettä, esim. yskäisy tulee suoraan kohti tervettä henkilöä.
Pinnoilta (esim. pöydältä, ovenkahvasta) koronaviruksen voi saada, jos siihen on juuri joku esim. aivastanut, ja itse vie eritettä omalla kädellään omaan silmäänsä tai nenäänsä.

On siis olennaista, että fysioterapiassa ja ryhmissä:Kaikki olemme terveitä - jo pienilläkin oireilla kannattaa jäädä kotiinTullessa ja lähtiessä pesemme huolellisesti kädet saippualla. Ja jos iho kestää, käytämme vielä käsidesiä.Ryhmissä on max 10 hlöä
- se mahdollistaa 1-2 m etäisyydenPukuhuoneissa pidetään myös turvavälit ja oleskellaan alle 15 min.
Maskien käyttö:
  • yksilöfysioterapiassa henkilökuntamme käyttää aina, ja asiakkaat tilanteensa mukaan
  • ryhmissä käytämme maskia, jos etäisyyttä ohjauksessa ei voi pitää
  • ryhmäläinen voi halutessaan pitää maskia
  • muutoin harkitusti tilannekohtaisesti
Toimitilat pidetään siisteinä ja tuuletetaan kunnolla.
Tiloissamme on erikoisilmanpuhdistimet.
Tavoitteemme on lisätä asiakkaidemme terveyttä. Toivottavasti näin toimien pystymme osaltamme rauhoittamaan mieltä ja mahdollistamaan normaalia elämää.

JOS kaikesta huolimatta joku asiakas päättää vain varotoimena jäädä pois varaamaltaan tunnilta, tarjoamme korvausmahdollisuutena omatoimista kuntosalitreeniä. Olesalille voi varata henkilökohtaisen ajan.
Muutoin käynnit ja korvaukset toivotaan tehtävän samalla kaudella.
Valitettavasti emme voi 2020 tuntimaksuja siirtää vuodelle 2021. Sairastapauksissa hyvitämme kuten ennenkin.

Terveisin yrittäjä Maarit Eskola-Heikkinen ja henkilökunta.
Fysio-Eskola on paikallinen perheyritys. Teemme siis päätökset paikallisesti ja itsenäisesti, kuten esim. ilmanpuhdistinhankinnat.