LUM ja Fysio-Eskola solmivat yhteistyösopimuksen

Juttu lainattu LUM:n  kotisivuilta:

Fysio-Eskola Oy on Lappeenrannan Urheilu-Miesten uusi yhteistyökumppani. Solmitun seurasopimuksen myötä Fysio-Eskola liittyy mukaan LUM:n pääyhteistyökumppaneiden joukkoon.

Fysio-Eskola on Lappeenrannassa toimiva fysioterapiapalveluja tarjoava yritys, joka tarjoaa laajat ja laadukkaat palvelut terveyden edistämiseksi. Palveluihin kuuluu fysioterapia- ja hierontapalveluiden lisäksi erikoishoitoja, kuten akupunktio, isokineettinen lihastestaus/-harjoittelulaite ja mm. palautumiseen liittyvät laitehoidot (GameReady ja RecoveryPumpBoots). Ammattitaitoiseen henkilökuntaan kuuluu fysioterapeuttien lisäksi naprapaatti ja kosmetologi. Palveluihin kuuluu myös Fysio-Eskolan KunnonKauppa, joka myy laadukkaita terveystuotteita.

Solmittu seurasopimus pitää sisällään yhteistyötä, joka kattaa LUM:n koko jäsenistön kärkiurheilijoista aina kannattajajäseniin.

–On hieno juttu, että Lappeenrannasta löytyy tämän tason huippupalvelut, jotka kestävät kansainvälisenkin vertailun. Fysio-Eskolan kattavat palvelut ja toiminnan monipuolisuus ovat omaa luokkaansa. Varustelultaan vastaavaa toimijaa ja kumppania ei urheiluseuralle joka paikasta löydy. Nyt pystymme tarjoamaan kaiken kattavat palvelut jäsenistöllemme saman katon alta, kommentoi solmittua yhteistyösopimusta LUM:n toiminnanjohtaja Tomi Sillanvuo

Fysio-Eskola Oy:n osalta laaja seurasopimus LUM:n kanssa otetaan myös ilolla vastaan.

–Seurasopimus osoittaa, että LUM on sitoutunut huolehtimaan koko jäsenistöstään. Urheilijoista, niin kärkiurheilijoista, kuin seuran nuoristakin halutaan pitää huolta. Sopimukseen kuuluu myös etuja koko jäsenistölle. Tämä on tulos siitä arvokeskustelusta, mitä kävimme ennen sopimusta. LUM on tervettä urheilua lapsista urheilijoihin, ukkiin ja mummiin Haluamme, että myös talkoohenki LUM:ssa elää vahvana jatkossakin, ja saamme tärkeitä kisoja Lappeenrantaan, toteaa yrittäjä Maarit Eskola-Heikkinen, Fysio-Eskola Oy:stä.

Yhteistyösopimuksesta, ja sen tarkemmasta sisällöstä, koskien seuran urheilijoita tullaan tiedottamaan seuran sisällä eri yhteyksissä lähiviikkojen aikana.
Fysio-Eskolan kaikille LUM:n jäsenille jäsenkortilla tarjoamat alennukset ja etuudet löytyvät jatkossa seuran kotisivuilta. Jäsenkorttieduista voi tiedustella myös Fysio-Eskolan KunnonKaupasta.