​Fysio-Eskolan 17.3.2020 päivitetyt toimintaohjeet koronavirukseen liittyen

Fysio-Eskolassa jatkamme fysioterapiapalvelujen tuottamista sekä pienryhmätoimintaa soveltaen THL:n ja viranomaisten ohjeita. Edelleen jatkamme tehostettua siivousta kaikissa tiloissamme ja puhdistamme hoitopinnat jokaisen asiakkaan jälkeen.

• Käsihygienia! Olemme ohjeistaneet asiakkaitamme kunnollisesta käsihygieniasta, samaa noudatamme myös itse. Käsien saippuapesu ennen ja jälkeen fysioterapian tai ryhmän. Pienenä yksikkönä pystymme huolehtimaan asian toteutumisesta.
  • Ryhmätoimintaamme jatkamme pienryhmissä. Huolehdimme tarvittavan etäisyyden sekä vähennämme pienvälineiden käyttöä.
  • Tauotamme senioriryhmämme viikon 14 loppuun. Ryhmistä tiedotamme erikseen.
  • Mikäli tunnet vähäisiäkin flunssan tai kuumeen oireita ennen tunnille tai fysioterapeutin vastaanotolle saapumista, peru tulosi ja jätä tulematta. Samoin jos olet palannut epidemia-alueelta.
  • Joustamme peruutussäännöissä, kunnes tämä vaihe on mennyt ohi ja elämä palaa normaaliin päivärytmiin. Toivomme että olet meihin yhteydessä mikäli joudut perumaan hoitoaikasi/ryhmäsi.
  • Muistutamme että: virus tarttuu ihmisestä toiseen pääasiallisesti pisaratartuntana lähikontaktissa. Muista siis annetut ohjeet käsienpesusta ja yskimisestä.

Lisätietoja p. 020 7437 290 tai toimisto@fysio-eskola.fi