Syksyn ryhmäkausi alkaa ma 10.8.

Elämä jatkukoon! 10.8. alkaen

Enemmän elämään on ollut tänä vuonna haasteellista.

Korona vaikutti meidän kaikkien arkeen tavalla tai toisella. Monilla asiakkailla oli aitoa huolta ja pelkoa tilanteesta, ja monessa tapauksessa se johtui pääosin
epätietoisuudesta.

Nyt olemme paremmin tietoisia viruksen tarttumisesta ja osaamme/olemme oppineet toimimaan niin, että voimme turvallisesti jatkaa lähes normaalia elämää.

Tiettyjä toimenpiteitä jäi käytäntöön ja omalla käyttäytymisellämme voimme selvästi vaikuttaa -toivottavasti me kaikki ymmärrämme uudet toimintatavat. Käsihygienia on siis kaikkein olennaisinta! Keskustelemme mielellämme, jos jollain on mielessä vielä huolta ja epävarmuutta esim. ryhmässä jatkamisesta.

Ilman taloudellista haastetta ja henkilökunnan lomautuksia emme mekään säästyneet. Suuri kiitos vielä asiakkaillemme siitä, miten olette
olleet tässä tilanteessa mukana :)  – ymmärtämässä ja tukemassa.

Meillä oli, ja on edelleen tavoitteena säilyttää asiakaspalvelu ja kaikkien työpaikat. Ja niin taisi olla asiakkaillammekin! Mm. ”Minä ainakin haluan, että
oma jumppapaikka selviää tästä!” oli erään KunnonKaupan asiakkaan kommentti. Oli myös ilo kuulla, että moni kaipaili myös niitä jumppakavereita.

Usko tulevaan on pitänyt firman kehittämistoimet käynnissä, ja saimme siihen myös Business Finland tukea.

Kehitämme edelleen Nivelrikon kuntoutusta, kivun hoidon fysioterapiaa ja aktivoivan fysioterapian ryhmätoimintaa.

Hyvä esimerkki on SpiraaliStabilaatio -harjoittelu, miten ”Liike on lääke, kun sen oikein annostelee!” Maijulla ovat koulutukset jatkuneet, ja nyt on mahdollisuus saada ohjausta niin yksilöllisesti kuin ryhmässä.

Haluan tässä kirjeessä vielä korostaa toimintamalliamme. Fysio-Eskolan fysioterapeutit ovat monipuolisesti koulutettuja ammattilaisia. Toimintamme tiiminä (työntekijät ovat työsuhteessa) tuo asiakkaalle turvallisuutta ja varmuutta, että kaikki palvelumme ovat kaikkien asiakkaiden käytettävissä. Vaikka kaikki mm. hierovat ja käyttävät fysikaalisia laitehoitoja, niin erikoisosaamista olemme jakaneet. Tapamme on konsultoida työkaveria!

Kirjeessä taas paljon asiaa, tarkemmat toimintaohjeet saatte sitten ryhmien alkaessa.
- Tuskin koskaan on näin kovin odotettu, että normaali syyskausi alkaa! :)

Perinteinen Pusupuiston jumppa on tänä vuonna pe 28.8. klo 18. Jumppaamme tuttuun tapaan livemusiikin tahdissa.

Nyt mennään syksyyn teemalla: Elämää enemmän, olkaa hyvät!

Maikki ja Fysio-Eskolan henkilökunta

----------------------------------------------------------------------------

Hinnat syksy 2020
MA 19 kertaa 275 € päiväryhmä 214 € (10.8.-14.12.)
TI 19 kertaa 275 € päiväryhmä 214 € (11.8.-15.12.)
KE 19 kertaa 275 € päiväryhmä 214 € (12.8.-16.12.)
TO 19 kertaa 275 € päiväryhmä 214 € (13.8.-17.12.)
PE 19 kertaa 275 € päiväryhmä 203 € (14.8.-18.12.)
LA 18 kertaa 260 € (15.8.-19.12., ei 31.10.)

Kertakäynnin hinta 18 €.
Ryhmäetu: toinen vakit. ryhmä -50%, puolisoetu -10%.
Maksuseteleistä käy Smartum, Sporttipassi, Tykyonline, Eazybreak ja Ticket Mind&Body.

Mahdollisuus myös kk-eriin. Erään 4,- toimistomaksu. Eräpäivät jos 2 erää: 1. elokuussa, 2. lokakuussa.
Muutoin syyskuussa.

Yhdessä erässä maksaville Magnesium purkki (arvo 14,-).

Aktivoivan fysioterapian ryhmät:

Kehonhuolto - “Vetreyttä ja vireyttä”: liikkuvuutta ja lihasten elastisuutta. Helppo aloitusryhmä, toipilaille tai muun aktiivisen harjoittelun lisäksi.

Physiofit - “Hiki, hymy ja hallinta”: hypytöntä liikuntaa musiikin tahdissa.

Toiminnallinen harjoittelu - Funktionaalinen, eli toiminnallinen kuntopiiri, eril. välineillä kehoa monipuolisesti kehittävä tunti.

PhysioPilates/KehonHallinta - “Vahva keskivartalo”: Ryhtiä ja hallintaa sekä liikkuvuutta kehoon.

Jomon- Shindo-rentoutus - Jomon-Shindo kehotyöskentely (rekist. menetelmä). Ryhmässä keskitytään venytyksiin, syvähengitykseen ja rentoutukseen Shindomeridiaanivenyttelyillä ja Jomonkiertoliikkeillä. Senioreille myös tuoli-Jomon-Shindo.

Kunnon laiteharjoittelu - “OleTREENI”: ryhmässä ohjatusti tapahtuva kuntosaliharjoittelu, jossa yhteinen alkulämmittely ja loppuvenyttely.

SenioriVOIMA: Ikäihmisten turvallinen ja tehokas lihasvoimaharjoittelu. Alussa maksuton fysioterapeutin käynti.

VoimaLantio: Kaikki lähtee lantiosta: Ryhtiä, hallintaa ja voimaa keskivartaloon. Mm. syvien vatsa- ja selkälihasten harjoittelua lantionpohjasta lähtien. Rauhallinen ja selkeä tunti, keskittyen myös hengitykseen ja lantion alueen rentoutumiseen.

Kipu-ryhmä: Jomon-Shindo rentoutusryhmä on suunnattu kroonisen kivun hallintaan (mm. fibromyalgia ja tuki-ja liikuntaelinvaivat). 10 kertaa 150€ alk. pe 28.8.

SpiraaliStabilaatio: Harjoittelumuoto, jossa käytetään menetelmään suunniteltuja vastuskuminauhoja. Tavoitteena on spiraalimaisten (kiertävien) lihastoimintaketjujen avulla parantaa liikkuvuutta sekä ryhtiä.

Tästä voit ladata ryhmäaikataulun pdf. muodossa

Varaa paikkasi ryhmään joko puh 020 743 7290 tai sähköpostilla toimisto@fysio-eskola.fi